12 temas en aquesta secció
  • Puc retornar un producte?

    La majoria de productes comprats a Hipercor es poden retornar, sempre que conservin l’embalatge original i estiguin en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació. Hi ha algunes excepcions i terminis determinats per poder efectuar la devolució. Consulta aquestes preguntes: Quins són els terminis de devolució o canvi d’un producte? - Quins productes no es poden retornar?

    D’acord amb les excepcions al dret de desistiment regulades pel RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats).

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.

    Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’aquesta, es reintegraran l’import i les despeses de tramesa, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc canviar un producte?

    La majoria de productes comprats a Hipercor es poden canviar, sempre que conservin l’embalatge original i estiguin en perfectes condicions. Hi ha algunes excepcions i terminis determinats per poder efectuar la devolució. Consulta aquestes preguntes: Quins són els terminis de devolució o canvi d’un producte?Quins productes no es poden retornar?

    D’acord amb les excepcions al dret de desistiment regulades pel RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats).

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.

    Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’aquesta, es reintegraran l’import i les despeses de tramesa, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins són els terminis de devolució o canvi d’un producte?

    Els terminis de devolució que es detallen a continuació començaran a comptar des del lliurament de la comanda:

    • 60 dies naturals: productes de moda i roba esportiva, accessoris, calçat, parament.
    • 30 dies naturals: mobles i tèxtils de la llar.
    • 15 dies naturals: material esportiu, joguines, il·luminació i tots aquells amb components elèctrics o mecànics.

     

    Cal que el producte no s'hagi utilitzat, sense muntar i que estigui en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.D’acord amb les excepcions al dret de desistiment regulades pel RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats).

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns. Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’aquesta, es reintegraran l’import i les despeses d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada.  El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte comprat a través del web a un centre comercial?

    Els articles adquirits a hipercor.es també es poden tornar als centres comercials d’HIPERCOR, sense cap cost. No s’admetran devolucions als centres de Supercor, Sfera, Bricor, El Corte Inglés i Centre d’Oportunitats, excepte en el cas d’articles d’electrònica, informàtica i electrodomèstics, que es podran retornar a qualsevol centre d’El Corte Inglés.

    Per als electrodomèstics i els productes d’electrònica i informàtica, no es podran fer devolucions als centres que no disposen d’aquesta mercaderia dins de la sala d’Hipermercat Hipercor. Pots consultar els departaments disponibles a cada centre comercial a la nostra Guia de centres comercials.

    Per fer la devolució, el producte haurà d’estar en perfectes condicions, en el seu embalatge original i amb els manuals, accessoris o regals promocionals inclosos, si escau. Prèvia comprovació de l’estat de la mercaderia, se’n reintegrarà l’import conforme a la mateixa modalitat de pagament realitzada en aquell moment. Per fer la devolució caldrà presentar el taló de venda/devolució remès juntament amb la comanda.

    Estan exclosos del sistema de devolució als centres comercials, a més de les excepcions al dret de desistiment, les comandes pagades amb targetes virtuals, els productes voluminosos (més de 15 kg de pes) i alguns articles que, per les seves condicions especials, només es podran retornar mitjançant recollida al domicili.

    El sistema de compra se sotmet a la legislació vigent a Espanya. Per tant, les operacions de venda s’entendran realitzades al domicili d’El Corte Inglés, SA, carrer Hermosilla, 112, 28009 Madrid.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte a través de Correos?

    Pots retornar productes a través de la xarxa de Correos i el servei Celeritas, excepte els articles venuts per tercers (Market Place). Consulta les condicions especials de cada article a la pestanya TRAMESA I DEVOLUCIONS. 

    Per fer la devolució, truca al telèfon d’Atenció al Client 900 373 050, on t’informaran del punt de recollida més proper al teu domicili i et demanaran una adreça electrònica.

    Posteriorment, rebràs un correu electrònic amb la confirmació de la devolució i un enllaç on et podràs baixar l’etiqueta. Un cop preparat el paquet, enganxa a l’exterior aquesta etiqueta i porta’l al punt de recollida seleccionat.

    L’etiqueta té una validesa de 14 dies; transcorregut aquest termini s’anul·larà i la devolució no serà admesa als punts.

    Només s’admetran devolucions als punts de recollida d’Espanya peninsular i Balears.

    Estan exclosos del sistema de devolució als punts de recollida, a més de les excepcions al dret de desistiment, els productes voluminosos de més de 15 kg de pes i els productes subjectes a condicions particulars.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Hi ha despeses de devolució?

    En cas de devolució d’articles la recollida dels quals es faci al domicili, el cost directe de la devolució del bé o servei l’assumirà el client, d’acord amb el que s’estableix a la LGCU.

    Formes de devolució i costos si el producte pesa 15 quilos o menys

    Lloc d’origen

    Forma de devolució

    Devolució parcial

    Devolució total

    Espanya peninsular i les Balears

    Truca al  900 373 050 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 050 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@hipercor.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment.

    5,90 €

    7,90 €

    Formes de devolució i costos si el producte pesa més de 15 quilos o és supervoluminós

    Lloc d’origen

    Forma de devolució

    Cost directe de devolució

    Recollida a Espanya peninsular

    Truca al  900 373 050 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 050 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@hipercor.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment.

    30 €

    També depenent de la zona geogràfica, les despeses, les condicions i els modes de tramesa poden variar:

    També depenent de la zona geogràfica, les despeses, les condicions i els modes de tramesa poden variar:

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins productes no es poden retornar?

    Gairebé tots els productes es poden retornar o canviar mentre estiguin sense utilitzar i en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original. Però hi ha excepcions al dret de desistiment. La devolució no serà aplicable a:

    • La prestació de serveis, una vegada el servei s’hagi executat completament, quan l’execució hagi començat, amb previ consentiment exprés del consumidor i usuari i amb el reconeixement per la seva part que és conscient que, un cop el contracte hagi estat completament executat per l’empresari, haurà perdut el seu dret de desistiment.
    • El subministrament de béns o la prestació de serveis el preu dels quals depengui de fluctuacions del mercat financer que l’empresari no pugui controlar i que es puguin produir durant el període de desistiment.
    • El subministrament de béns confeccionats conforme a les especificacions del consumidor i usuari o clarament personalitzats (per exemple: armes, mobles, roba a mida, robes customitzades com ara samarretes esportives amb nom personal...).
    • El subministrament de béns que es puguin deteriorar o caducar amb rapidesa (per exemple: aliments, flors, cistelles de fruita...).
    • El subministrament de béns precintats que no siguin aptes per ser retornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament (per exemple: arracades, tots els articles de bellesa, articles de tocador, cosmètics, neteja personal, accessoris per als cabells, roba interior, mitges i pantis i tots aquells productes d’ús corporal).
    • El subministrament de béns que, després del seu lliurament i tenint en compte la seva naturalesa, s’hagin barrejat de manera indissociable amb altres béns.
    • El subministrament de begudes alcohòliques el preu de les quals hagi estat acordat en el moment de subscriure el contracte de venda i que no es puguin lliurar abans de 30 dies, i el valor real de les quals depengui de fluctuacions del mercat que l’empresari no pugui controlar
    • Els contractes en què el consumidor i usuari hagi sol·licitat específicament a l’empresari que el visiti per efectuar operacions de reparació o manteniment urgent; si, en aquesta visita, l’empresari presta serveis addicionals als sol·licitats específicament pel consumidor o subministra béns diferents de les peces de recanvi utilitzades necessàriament per efectuar les operacions de manteniment o reparació, el dret de desistiment s’ha d’aplicar a aquests serveis o béns addicionals.
    • El subministrament d’enregistraments sonors o de vídeos precintats o de programes informàtics precintats que hagin estat desprecintats pel consumidor i usuari després del lliurament.
    • El subministrament de contingut digital que no es presti en un suport material quan l’execució hagi començat amb el previ consentiment exprés del consumidor i usuari amb el coneixement per la seva part que, en conseqüència, perd el seu dret de desistiment.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte de Sfera a una botiga El Corte Inglés?

    Pots retornar un article de la marca Sfera adquirit a El Corte Inglés i botigues El Corte Inglés a qualsevol botiga del grup Sfera. Si el producte ha estat adquirit a una botiga de Sfera, podràs fer la devolució a qualsevol centre d’El Corte Inglés o botiga El Corte Inglés on tingui presència aquesta marca

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quina documentació he de presentar per retornar o canviar un producte?

    Per retornar o canviar un producte cal presentar el producte amb l’embalatge original i en perfectes condicions, el tiquet de compra dins del termini estipulat i, si la compra no s’ha realitzat en efectiu, el mitjà de pagament amb què es va fer per poder efectuar el reemborsament. El correu que vas rebre després de fer la compra, amb l’assumpte “Compra en procés d’enviament”, és el teu tiquet de compra a tots els efectes.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com retorno als centres un producte que he comprat al web?

    Els articles adquirits a hipercor.es també es poden tornar als centres comercials d’HIPERCOR, sense cap cost. No s’admetran devolucions als centres de Supercor, Sfera, Bricor, El Corte Inglés i Centre d’Oportunitats, excepte en el cas d’articles d’electrònica, informàtica i electrodomèstics, que es podran retornar a qualsevol centre d’El Corte Inglés.
     
    Per als electrodomèstics i els productes d’electrònica i informàtica, no es podran fer devolucions als centres que no disposen d’aquesta mercaderia dins de la sala d’Hipermercat Hipercor. Pots consultar els departaments disponibles a cada centre comercial a la nostra <i>Guia de centres comercials</i>.
     
    Per fer la devolució, el producte haurà d’estar en perfectes condicions, en el seu embalatge original i amb els manuals, accessoris o regals promocionals inclosos, si escau. Prèvia comprovació de l’estat de la mercaderia, se’n reintegrarà l’import conforme a la mateixa modalitat de pagament realitzada en aquell moment. Per fer la devolució caldrà presentar el taló de venda/devolució remès juntament amb la comanda.

    Estan exclosos del sistema de devolució als centres comercials, a més de les excepcions al dret de desistiment, les comandes pagades amb targetes virtuals, els productes voluminosos (més de 15 kg de pes) i alguns articles que, per les seves condicions especials, només es podran retornar mitjançant recollida al domicili.

    El sistema de compra se sotmet a la legislació vigent a Espanya. Per tant, les operacions de venda s’entendran realitzades al domicili d’El Corte Inglés, SA, carrer Hermosilla, 112, 28009 Madrid.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com es realitza el reemborsament d’un producte retornat?

    Si el producte està en perfectes condicions i conserva l’embalatge, no hi ha problema, tot i que hi ha determinades excepcions que convé que coneguis. La forma de reemborsament, depenent de la forma de devolució, pot variar:

    • Devolucions als centres: L’abonament de l’import es realitzarà en el moment del lliurament del producte, excepte en els productes subjectes a “condicions particulars” (s’identifiquen perquè apareix aquesta frase a la fitxa de producte, a més de contenir en l’encapçalament del document de venda un dels literals següents: “E.DIG” o “MKTP”), i el reintegrament es durà a terme una vegada s’hagi revisat als magatzems.
    • Devolucions amb recollida al domicili o per Correos/Celeritas: L’abonament íntegre es realitzarà en el moment en què s’hagi revisat la mercaderia als magatzems. Així mateix, en el cas dels productes venuts per tercers o Market Place (s’identifiquen amb el literal “venut per...”, seguit del nom del venedor, i perquè apareixen les sigles “MKTP”), l’import s’abonarà de la mateixa manera després que s’hagin revisat als magatzems del proveïdor.

    Es retornarà l’import, en els termes establerts al RDL 1/2007, mitjançant el mateix mitjà de pagament que vas utilitzar per fer la comanda. Si el vas abonar contra reemborsament, la devolució es farà mitjançant transferència bancària. S’aplicaran els costos directes corresponents a la devolució, si escau. A més, en cas d’incórrer en costos de desmuntatge o desinstal·lació, aquests seran a càrrec del client.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Les flors, cistelles de fruita i cistelles de naixement tenen condicions especials?

    Tenen algunes condicions especials perquè són productes frescos, peribles o personalitzats:

    Les cistelles de fruita, les flors i les plantes només es poden tornar, per motius relacionats amb la qualitat, en un termini de 48 hores després del lliurament.

    Si algun producte està personalitzat, no es pot tornar.

    És possible que alguna peça de fruita de les cistelles se substitueixi per una altra, de les mateixes característiques, perquè no superi el control de qualitat o per falta d’unitats en preparar-se la cistella de manera manual.

    També en les canastretes i regals personalitzats poden produir-se canvis d’articles per falta d’existències. En aquest cas, se substituiria per un altre article de característiques similars. 

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: Devolució i canvi