Preguntes més freqüents

  • Què és el portal de treball d'El Corte Inglés?

    El portal de treball d'El Corte Inglés és el nou lloc per poder accedir a totes les oportunitats laborals de les nostres empreses i treure el millor de tu. Ara segmentem les ofertes de treball del Grup El Corte Inglés perquè trobes d’una manera àgil i còmoda un treball adequat a la teua formació, experiència i aptituds.

    T’oferim tota mena d’opcions de personalització: carregar el currículum, afegir-hi una foto i una carta de presentació, desar les recerques d’ofertes, revisar l’historial de feines sol·licitades, afegir-hi la formació, etc.

    A més, ara pots trobar ofertes de treball, tant per sector com per ubicació, d’una manera molt intuïtiva.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com envie el currículum per a treballar a El Corte Inglés?

    Hem modificat el procés de recerca de treball a El Corte Inglés. Ara no has d’enviar el currículum a una adreça electrònica, sinó que des del nou portal de treball del Grup El Corte Inglés podràs donar-te d’alta, carregar el currículum, afegir-hi formació, experiència, etc. D’esta manera sabràs de primera mà quines ofertes de treball hi ha actives en estos moments i presentar-te a aquelles que estiguen relacionades amb la teua formació, interessos i experiència.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Els productes tenen garantia?

    En relació amb la garantia dels productes, el Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, atorga als béns de naturalesa duradora una garantia legal de dos anys a partir de la data d’entrega. El consumidor i usuari hauria d’informar el venedor de la falta de conformitat en el termini de dos mesos des que en va tindre coneixement.

    No s’inclouen les deficiències ocasionades per negligències, colps, ús o manipulacions indegudes, tensió no idònia, instal·lació incorrecta no efectuada pel Servici Tècnic autoritzat quan escaiga, ni materials sotmesos a desgast pel seu ús normal.

    En el cas d’articles informàtics, la garantia no cobrirà l’eliminació de virus, la restauració de programes per esta raó o la reinstal·lació del disc provocada per l’esborrament d’este.

    En les incidències que justifiquen l’ús de la garantia, s’optarà per la reparació, la substitució de l’article, la rebaixa o la devolució, en els termes legalment establits.

    Per a qualsevol canvi o devolució de la comanda en els nostres centres, cal presentar el document de venda. Este document són els correus electrònics que t’informen que la comanda està en procés d’enviament o que s'ha lliurat o recollit. A l’assumpte, hi apareix "Document de venda". Si has esborrat o no trobes estos correus, posa’t en contacte amb nosaltres al telèfon 900 373 050 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 050 si truques des d'un telèfon mòbil o envia’ns un correu electrònic a clientes@hipercor.es

    Si tens qualsevol problema amb el SAT de la marca a l’hora d’exercir la garantia, posa’t en contacte amb nosaltres per a resoldre el problema al telèfon 900 373 050 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 050 si truques des d'un telèfon mòbil, o envia’ns un correu electrònic a l’adreça clientes@hipercor.es

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc accedir amb el meu perfil de LinkedIn a les ofertes de treball del Grup El Corte Inglés?
    Pots enviar la teua candidatura a les ofertes de treball del Grup El Corte Inglés amb el teu perfil de LinkedIn al portal de treball del grup El Corte Inglés. Quan accedixes a la descripció d’una oferta de treball que t’interesse, prem el botó "Enviar candidatura". En fer-ho es desplegaran dues opcions: iniciar sessió a LinkedIn per enviar la sol·licitud i l’opció de presentar-te amb el teu perfil del portal de treball d'El Corte Inglés.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc tornar un producte per mitjà de Correus o altres punts de recollida?

    Pots tornar productes per mitjà de la xarxa de Correus, excepte els articles venuts per tercers (Market Place). Consulte les condicions especials de cada article a la pestanya “Enviament i devolucions”.

    Per a fer la devolució, telefona a Atenció al Client al 900 373 050, on t’informaran del punt d’arreplega més pròxim al teu domicili i et demanaran una adreça electrònica.

    Posteriorment, rebràs un correu electrònic amb la confirmació de la devolució i un enllaç on podràs baixar l’etiqueta. Una vegada preparat el paquet, apega a l’exterior esta etiqueta i porta’l al punt d’arreplega seleccionat.

    L’etiqueta té una validesa de 14 dies; transcorregut este termini s’anul·larà i la devolució no serà admesa als punts.

    Només s’admetran devolucions als punts d’arreplega d’Espanya peninsular i Balears.

    Estan exclosos del sistema de devolució als punts d’arreplega, a més de les excepcions al dret de desistiment, els productes voluminosos de més de 15 kg de pes i els productes subjectes a condicions particulars.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
Contacta amb nosaltres
A la teua disposició els 365 dies de l’any