Preguntes més freqüents

  • Què és el portal de treball d'El Corte Inglés?

    El portal de treball d'El Corte Inglés és el nou lloc per poder accedir a totes les oportunitats laborals de les nostres empreses i treure el millor de tu. Ara segmentem les ofertes de treball del Grup El Corte Inglés perquè trobes d’una manera àgil i còmoda un treball adequat a la teua formació, experiència i aptituds.

    T’oferim tota mena d’opcions de personalització: carregar el currículum, afegir-hi una foto i una carta de presentació, desar les recerques d’ofertes, revisar l’historial de feines sol·licitades, afegir-hi la formació, etc.

    A més, ara pots trobar ofertes de treball, tant per sector com per ubicació, d’una manera molt intuïtiva.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com envie el currículum per a treballar a El Corte Inglés?

    Hem modificat el procés de recerca de treball a El Corte Inglés. Ara no has d’enviar el currículum a una adreça electrònica, sinó que des del nou portal de treball del Grup El Corte Inglés podràs donar-te d’alta, carregar el currículum, afegir-hi formació, experiència, etc. D’esta manera sabràs de primera mà quines ofertes de treball hi ha actives en estos moments i presentar-te a aquelles que estiguen relacionades amb la teua formació, interessos i experiència.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins productes puc enviar amb Tarifa Plana?

    Pots enviar qualsevol producte de les categories de moda, perfumeria, llar, electrònica, informàtica, electrodomèstics, esports, nadons, llibres, música, cine, joguets, videojocs, papereria i Club del Gourmet.

    No estan incloses les categories següents: quadres personalitzats, vinils decoratius, Targeta Regal, flors i regals, Primeriti, Supermercat i Club de vins, ni productes Market Place (aquells en què s’indica “Venut per... ”). Si la comanda inclou productes d’estes categories, s’aplicaran gastos d’enviament generals.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Els productes tenen garantia?

    En relació amb la garantia dels productes, el Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, atorga als béns de naturalesa duradora una garantia legal de dos anys a partir de la data d’entrega. El consumidor i usuari hauria d’informar el venedor de la falta de conformitat en el termini de dos mesos des que en va tindre coneixement.

    No s’inclouen les deficiències ocasionades per negligències, colps, ús o manipulacions indegudes, tensió no idònia, instal·lació incorrecta no efectuada pel Servici Tècnic autoritzat quan escaiga, ni materials sotmesos a desgast pel seu ús normal.

    En el cas d’articles informàtics, la garantia no cobrirà l’eliminació de virus, la restauració de programes per esta raó o la reinstal·lació del disc provocada per l’esborrament d’este.

    En les incidències que justifiquen l’ús de la garantia, s’optarà per la reparació, la substitució de l’article, la rebaixa o la devolució, en els termes legalment establits.

    Per a qualsevol canvi o devolució de la comanda en els nostres centres, cal presentar el document de venda. Este document són els correus electrònics que t’informen que la comanda està en procés d’enviament o que s'ha lliurat o recollit. A l’assumpte, hi apareix "Document de venda". Si has esborrat o no trobes estos correus, posa’t en contacte amb nosaltres al telèfon 900 373 050 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 050 si truques des d'un telèfon mòbil o envia’ns un correu electrònic a clientes@hipercor.es

    Si tens qualsevol problema amb el SAT de la marca a l’hora d’exercir la garantia, posa’t en contacte amb nosaltres per a resoldre el problema al telèfon 900 373 050 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 050 si truques des d'un telèfon mòbil, o envia’ns un correu electrònic a l’adreça clientes@hipercor.es

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quant costa el servici Click&Express?

    Les entregues amb servici Click&Express tenen un cost de 7,90 €.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
Contacta amb nosaltres
A la teua disposició els 365 dies de l’any.
(Els dies 24 i 31 de desembre només fins a les 14h.)