11 temes en esta secció
  • Puc retornar un producte?

    La majoria de productes comprats a Hipercor es poden retornar, sempre que conserven l’embalatge original i estiguen en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació. Hi ha algunes excepcions i terminis determinats per a poder efectuar la devolució.

    Recorda que, per tal de canviar un producte, cal entregar el tiquet de compra. Si has comprat un producte al nostre web, el tiquet de compra serà el correu que vas rebre en què s’informa a l’assumpte que s'ha lliurat la comanda (document de venda).

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que siga resultat d'una manipulació diferent de la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.


    Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hages registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’estos dispositius requerix el registre previ i voluntari de les teues dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’esta, es reintegraran l’import i els gastos d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, llevat de pagament en efectiu; en este últim cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servici serà assumit pel client segons estipula la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc canviar un producte?

    La majoria de productes comprats a Hipercor es poden canviar, sempre que conserven l’embalatge original i estiguen en perfectes condicions. Hi ha algunes excepcions i terminis determinats per a poder efectuar la devolució.

    Recorda que, per tal de canviar un producte, cal entregar el tiquet de compra. Si has comprat un producte al nostre web, el tiquet de compra serà el correu que vas rebre en què s’informa a l’assumpte que s'ha lliurat la comanda (document de venda).

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que siga resultat d'una manipulació diferent de la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.


    Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hages registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’estos dispositius requerix el registre previ i voluntari de les teues dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’esta, es reintegraran l’import i els gastos d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, llevat de pagament en efectiu; en este últim cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servici serà assumit pel client segons estipula la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins són els terminis de devolució o canvi d’un producte?

    Els terminis de devolució que es detallen a continuació començaran a comptar des de l’entrega de la comanda:

    • 60 dies naturals: productes de moda i roba esportiva, accessoris, calçat, parament.
    • 30 dies naturals: mobles i tèxtils de la llar.
    • 15 dies naturals: material esportiu, joguets, il·luminació i tots aquells amb components elèctrics o mecànics.

    Cal que el producte no s'haja utilitzat i que estiga en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que siga resultat d'una manipulació diferent de la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns. Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hages registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’estos dispositius requerix el registre previ i voluntari de les teues dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’esta, es reintegraran l’import i els gastos d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, llevat de pagament en efectiu; en este últim cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada.  El cost directe de la devolució del bé o servici serà assumit pel client segons s’arreplega en la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar als centres un producte comprat al web?

    Els articles adquirits a hipercor.es també es poden retornar als centres comercials d’HIPERCOR, sense cap cost. No s’admetran devolucions als centres de Supercor, Sfera, Bricor, El Corte Inglés i Centre d’Oportunitats, excepte en el cas d’articles d’electrònica, informàtica i electrodomèstics, que es podran retornar a qualsevol centre d’El Corte Inglés.

    Per als electrodomèstics i els productes d’electrònica i informàtica, no es podran fer devolucions als centres que no disposen d’esta mercaderia dins de la sala d’Hipermercat Hipercor. Pots consultar els departaments disponibles a cada centre comercial a la nostra Guia de centres comercials.

    Per a fer la devolució, el producte haurà d’estar en perfectes condicions, en el seu embalatge original i amb els manuals, accessoris o regals promocionals inclosos, si escau. Prèvia comprovació de l’estat de la mercaderia, se’n reintegrarà l’import conforme a la mateixa modalitat de pagament realitzada en aquell moment. Per a fer la devolució caldrà presentar el taló de venda/devolució remés juntament amb la comanda.

    Estan exclosos del sistema de devolució als centres comercials, a més de les excepcions al dret de desistiment, les comandes pagades amb targetes virtuals, els productes voluminosos (més de 15 kg de pes) i alguns articles que, per les seues condicions especials, només es podran retornar mitjançant arreplega al domicili.

    El sistema de compra se sotmet a la legislació vigent a Espanya. Per tant, les operacions de venda s’entendran realitzades al domicili d’El Corte Inglés, SA, carrer Hermosilla, 112, 28009 Madrid.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc tornar un producte per mitjà de Correus o altres punts de recollida?

    Pots tornar productes per mitjà de la xarxa de Correus, excepte els articles venuts per tercers (Market Place). Consulte les condicions especials de cada article a la pestanya “Enviament i devolucions”.

    Per a fer la devolució, telefona a Atenció al Client al 900 373 050, on t’informaran del punt d’arreplega més pròxim al teu domicili i et demanaran una adreça electrònica.

    Posteriorment, rebràs un correu electrònic amb la confirmació de la devolució i un enllaç on podràs baixar l’etiqueta. Una vegada preparat el paquet, apega a l’exterior esta etiqueta i porta’l al punt d’arreplega seleccionat.

    L’etiqueta té una validesa de 14 dies; transcorregut este termini s’anul·larà i la devolució no serà admesa als punts.

    Només s’admetran devolucions als punts d’arreplega d’Espanya peninsular i Balears.

    Estan exclosos del sistema de devolució als punts d’arreplega, a més de les excepcions al dret de desistiment, els productes voluminosos de més de 15 kg de pes i els productes subjectes a condicions particulars.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Hi ha gastos de devolució?

    En cas de devolució d’articles l’arreplega dels quals es faça al domicili, el cost directe de la devolució del bé o servici l’assumirà el client, d’acord amb el que s’establix a la LGCU.

    Formes de devolució i costos si el producte pesa 15 quilos o menys

     

    Lloc d’origen

    Forma de devolució

    Devolució parcial

    Devolució total

    Espanya peninsular

    Telefona al  900 373 050 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 050 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@hipercor.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment.

    5,90 €

    7,90 €

    Formes de devolució i costos si el producte pesa més de 15 quilos o és supervoluminós

    Lloc d’origen Forma de devolució Cost directe de devolució
    Arreplega a Espanya peninsular Telefona al  900 373 050 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 050 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@hipercor.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. 30 €

    També depenent de la zona geogràfica, els gastos, les condicions i els modes d’enviament poden variar:

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins productes no es poden retornar?

    Quasi tots els productes es poden retornar o canviar mentres estiguen sense utilitzar i en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original. Però hi ha excepcions al dret de desistiment. La devolució no serà aplicable a:

    • La prestació de servicis, una vegada el servici s’haja executat completament, quan l’execució haja començat, amb previ consentiment exprés del consumidor i usuari i amb el reconeixement per la seua part que és conscient que, una vegada el contracte haja sigut completament executat per l’empresari, haurà perdut el seu dret de desistiment.
    • El subministrament de béns o la prestació de servicis el preu dels quals depenga de fluctuacions del mercat financer que l’empresari no puga controlar i que es puguen produir durant el període de desistiment.
    • El subministrament de béns confeccionats conforme a les especificacions del consumidor i usuari o clarament personalitzats (per exemple: armes, mobles, roba a mida, robes customitzades com ara samarretes esportives amb nom personal...).
    • El subministrament de béns que es puguen deteriorar o caducar amb rapidesa (per exemple: aliments, flors, cistelles de fruita...).
    • El subministrament de béns precintats que no siguen aptes per a ser retornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagen sigut desprecintats després de l’entrega (per exemple: arracades, tots els articles de bellesa, articles de tocador, cosmètics, neteja personal, accessoris per als cabells, roba interior, mitges i pantis i tots aquells productes d’ús corporal).
    • El subministrament de béns que, després de la seua entrega i tenint en compte la seua naturalesa, s’hagen barrejat de manera indissociable amb altres béns.
    • El subministrament de begudes alcohòliques el preu de les quals haja sigut acordat en el moment de subscriure el contracte de venda i que no es puguen entregar abans de 30 dies, i el valor real de les quals depenga de fluctuacions del mercat que l’empresari no puga controlar.
    • Els contractes en què el consumidor i usuari haja sol·licitat específicament a l’empresari que el visite per a efectuar operacions de reparació o manteniment urgent; si, en eixa visita, l’empresari presta servicis addicionals als sol·licitats específicament pel consumidor o subministra béns diferents de les peces de recanvi utilitzades necessàriament per a efectuar les operacions de manteniment o reparació, el dret de desistiment s’ha d’aplicar a eixos servicis o béns addicionals.
    • El subministrament d’enregistraments sonors o de vídeos precintats o de programes informàtics precintats que hagen sigut desprecintats pel consumidor i usuari després de l’entrega.
    • El subministrament de contingut digital que no es preste en un suport material quan l’execució haja començat amb el previ consentiment exprés del consumidor i usuari amb el coneixement per la seua part que, en conseqüència, perd el seu dret de desistiment.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte de Sfera a un centre El Corte Inglés?

    Pots retornar un article de la marca Sfera adquirit a El Corte Inglés i tendes El Corte Inglés a qualsevol tenda del grup Sfera. Si el producte ha sigut adquirit a una tenda de Sfera, podràs fer la devolució a qualsevol centre d’El Corte Inglés o tenda El Corte Inglés on tinga presència esta marca

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quina documentació he de presentar per a retornar o canviar un producte?

    Per a retornar o canviar un producte cal presentar el producte amb l’embalatge original i en perfectes condicions, el tiquet de compra dins del termini estipulat i, si la compra no s’ha realitzat en efectiu, el mitjà de pagament amb què es va fer per a poder efectuar el reembossament. El correu que vas rebre després de fer la compra, amb l’assumpte “Compra en procés d’enviament”, és el teu tiquet de compra a tots els efectes.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com retorne als centres un producte que he comprat al web?

    Els articles adquirits a hipercor.es també es poden retornar als centres comercials d’HIPERCOR, sense cap cost. No s’admetran devolucions als centres de Supercor, Sfera, Bricor, El Corte Inglés i Centre d’Oportunitats, excepte en el cas d’articles d’electrònica, informàtica i electrodomèstics, que es podran retornar a qualsevol centre d’El Corte Inglés.
     
    Per als electrodomèstics i els productes d’electrònica i informàtica, no es podran fer devolucions als centres que no disposen d’esta mercaderia dins de la sala d’Hipermercat Hipercor. Pots consultar els departaments disponibles a cada centre comercial a la nostra <i>Guia de centres comercials</i>.
     
    Per a fer la devolució, el producte haurà d’estar en perfectes condicions, en el seu embalatge original i amb els manuals, accessoris o regals promocionals inclosos, si escau. Prèvia comprovació de l’estat de la mercaderia, se’n reintegrarà l’import conforme a la mateixa modalitat de pagament realitzada en aquell moment. Per a fer la devolució caldrà presentar el taló de venda/devolució remés juntament amb la comanda.

    Estan exclosos del sistema de devolució als centres comercials, a més de les excepcions al dret de desistiment, les comandes pagades amb targetes virtuals, els productes voluminosos (més de 15 kg de pes) i alguns articles que, per les seues condicions especials, només es podran retornar mitjançant arreplega al domicili.

    El sistema de compra se sotmet a la legislació vigent a Espanya. Per tant, les operacions de venda s’entendran realitzades al domicili d’El Corte Inglés, SA, carrer Hermosilla, 112, 28009 Madrid.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com es realitza el reembossament d’un producte retornat?

    Si el producte està en perfectes condicions i conserva l’embalatge, no hi ha problema, encara que hi ha determinades excepcions que convé que conegues. La forma de reembossament, depenent de la forma de devolució, pot variar:

    • Devolucions als centres: L’abonament de l’import es realitzarà en el moment de l’entrega del producte, excepte en els productes subjectes a “condicions particulars” (s’identifiquen perquè apareix esta frase a la fitxa de producte, a més de contindre en l’encapçalament del document de venda un dels literals següents: “E.DIG” o “MKTP”), i el reintegrament es durà a terme una vegada s’haja revisat als magatzems.
    • Devolucions amb recollida al domicili o per Correus i altres punts de recollida: L’abonament íntegre es realitzarà en el moment en què s’haja revisat la mercaderia als magatzems. Així mateix, en el cas dels productes venuts per tercers o Market Place (s’identifiquen amb el literal “venut per...”, seguit del nom del venedor, i perquè apareixen les sigles “MKTP”), l’import s’abonarà de la mateixa manera després que s’hagen revisat als magatzems del proveïdor.

    Es retornarà l’import, en els termes establits al RDL 1/2007, mitjançant el mateix mitjà de pagament que vas utilitzar per a fer la comanda. Si el vas abonar contra reembossament, la devolució es farà mitjançant transferència bancària. S’aplicaran els costos directes corresponents a la devolució, si escau. A més, en cas d’incórrer en costos de desmuntatge o desinstal·lació, estos seran a càrrec del client.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: Devolució i canvi