7 temes en esta secció
  • Com puc conéixer l’estat de la comanda?

    Per a veure l’estat de les comandes, polsa l’enllaç "Consulta de totes les meues comandes" que trobaràs al menú esquerre del teu compte d’usuari. Des d’ací podràs revisar en quin estat es troba la comanda: rebuda, en repartiment, entregada, en preparació...

    Si hi accedixes just després de fer una comanda i no apareix cap informació, no et preocupes. De vegades tarda uns quants minuts a aparéixer.

     

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Per què no m’ha arribat la comanda?

    Si no t’ha arribat la comanda i la data d’entrega aproximada ja ha passat, revisa abans el correu electrònic per si tens algun correu que t’informa d’alguna incidència respecte a la comanda i revisa també la safata de correu brossa per si hi ha algun correu nostre, a vegades passa.

    Si no has rebut cap tipus de notificació, telefona 900 373 050 o escriu un correu a clientes@hipercor.es i solucionarem el problema.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Per què no m’han arribat tots els productes que he demanat alhora?

    És probable que la causa siga que tenien un termini d’entrega diferent cada una. També, en ocasions, com que es tracta de productes de diferents tipologies (per exemple, un producte de llar i un altre de moda en la mateixa comanda), potser no arriben alhora.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Què passa si no sóc a casa quan arribe la comanda?

    Si en el moment de l’entrega no hi eres, el transportista et deixarà una nota amb la informació perquè pugues comunicar-te amb la delegació responsable de l’entrega i acordar una segona data. 

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Què faig si rep un paquet malmés o obert?
    Si reps un paquet malmés o manipulat a simple vista, rebutja’l i, per favor, comunica’ns-ho enviant-nos un correu electrònic on indiques el número de comanda a clientes@hipercor.es. També disposem d’un telèfon de contacte 900 373 050 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 050​ si truques des d'un telèfon mòbil i un formulari de desistiment.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quan arriba la comanda?

    Per a saber quan t’arribarà una comanda que hages fet, entra a “El meu compte” i, a la secció “Consulta totes les meues comandes”, podràs veure’n detalladament l’estat actual i la data aproximada d'entrega.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com puc anul·lar la comanda?

    Per a anul·lar la comanda, pots entrar a “Les meues comandes” i iniciar sessió al teu compte. Ací hauràs de seleccionar la comanda que vols anul·lar dins de la llista. Una vegada dins de la comanda, només si és possible anul·lar-la, trobaràs el botó “Opcions”. Polsa’l per a desplegar el menú i després polsa la icona “Anul·lar”.


    De vegades, les comandes no es poden anul·lar a través d’esta opció (quan ja s’han entregat a l’agència de transports o si has efectuat la compra sense registre, per exemple). En eixe cas, posa’t en contacte amb nosaltres per mitjà del telèfon 900 373 050 o envia’ns un correu a clientes@hipercor.es

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: Estat de la comanda