Preguntas frecuentes

  • Podo devolver un produto a través de Correos/Celéritas?

    Podes devolver produtos a través da rede de Correos, agás os artigos vendidos por terceiros (Market place). Consulta as condicións especiais de cada artigo na pestana ENVÍO E DEVOLUCIÓNS. O custo directo da devolución é de 2 €.

    Para realizar a devolución, chama o teléfono de Atención ao Cliente 900 373 050 onde te informarán do punto de recollida máis próximo ao teu domicilio e che pedirán un enderezo de correo electrónico.

    Posteriormente recibirás un correo electrónico coa confirmación da devolución e un enlace onde poderás descargar a etiqueta; unha vez preparado o paquete, pega no exterior a devandita etiqueta e lévao ao punto de recollida seleccionado.

    * A etiqueta ten unha validez de 14 días, transcorrido este prazo anularase e a devolución non será admitida nos Puntos.

    Só se admitirán devolucións nos Puntos de Recollida de España peninsular e Baleares.

    Están excluídos do sistema de devolución nos Puntos de Recollida, ademais das excepcións ao dereito de desistencia, os produtos voluminosos de máis de 15 kg de peso e os produtos suxeitos a condicións particulares.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • ¿Cómo realizo la devolución en Centro de un producto comprado en la web?

    Os artigos adquiridos en hipercor.es tamén poden ser devoltos nos centros comerciais de HIPERCOR, sen custo ningún. Non se admitirán devolucións nos centros de Supercor, Sfera, Bricor, El Corte Inglés e Centro de Oportunidades, agás artigos de electrónica, informática e electrodomésticos, que poderán devolverse en calquera centro de El Corte Inglés.
     
    Para os electrodomésticos e os produtos de electrónica e informática, non se poderán realizar devolucións nos centros que non dispoñen desta mercadoría dentro da sala de Hipermercado Hipercor. Podes consultar os departamentos dispoñibles en cada centro comercial na nosa Guía de Centros Comerciais.
     
    Para realizar a devolución, o produto deberá estar en perfectas condicións, na súa embalaxe orixinal e cos manuais, accesorios ou regalos promocionais incluídos, se for o caso. Tras comprobar o estado da mercadoría, procederase ao reintegro do seu importe conforme á mesma modalidade de pagamento realizada no seu momento. Para realizar a devolución, deberase presentar o talón de venda/devolución remitido xunto ao pedido.

    Están excluídos do sistema de devolución nos Centros Comerciais, ademais das excepcións ao dereito de desistencia, os pedidos pagados con Tarxetas virtuais, os produtos voluminosos (máis de 15 kg de peso) e algúns artigos que, polas súas condicións especiais, só se poderán devolver mediante recollida en domicilio.

    O sistema de compra sométese á lexislación vixente en España. Polo tanto, as operacións de venda entenderanse realizadas no domicilio de El Corte Inglés, S.A., rúa Hermosilla 112, 28009 Madrid.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que produtos non se poden devolver?

    Case todos os produtos se poden devolver ou cambiar mentres estean sen utilizar e en perfectas condicións, incluíndo accesorios, documentación e embalaxe orixinal. Aínda que existen excepcións ao dereito de desistencia. A devolución non será aplicable a:

    • A prestación de servizos, unha vez que o servizo estea completamente executado, cando a execución comece, con consentimento previo expreso do consumidor e usuario, e co recoñecemento, pola súa banda, de que é consciente de que, unha vez que o contrato sexa completamente executado polo empresario, perdería o seu dereito de desistencia.

    • A subministración de bens ou a prestación de servizos cuxo prezo dependa de flutuacións do mercado financeiro que o empresario non poida controlar e que poidan producirse durante o período de desistencia.

    • A subministración de bens confeccionados conforme ás especificacións do consumidor e usuario ou claramente personalizados (Por exemplo: Armas, mobles, roupa á medida, roupas customizadas, tales como: camisetas deportivas con nome persoal...).

    • A subministración de bens que poidan deteriorarse ou caducar con rapidez (Por exemplo: Alimentos, flores, cestas de froita...).

    • A subministración de bens precintados que non sexan aptos para ser devoltos por razóns de protección da saúde ou de hixiene e que fora desprecintada tras a entrega (Por exemplo: Pendentes, todos os artigos de beleza, artigos de toucador, cosméticos, aseo persoal, accesorios para o cabelo, roupa interior, medias e todos aqueles produtos de uso corporal).

    • A subministración de bens que, despois da súa entrega e tendo en conta a súa natureza, se mesturaran de forma indisociable con outros bens.

    • A subministración de bebidas alcohólicas cuxo prezo fora acordado no momento de asinar o contrato de venda e que non poidan ser entregadas antes de 30 días, e cuxo valor real dependa de flutuacións do mercado que o empresario non poida controlar.

    • Os contratos nos que o consumidor e usuario solicitara especificamente ao empresario que o visite para efectuar operacións de reparación ou mantemento urxente; se nesa visita o empresario presta servizos adicionais aos solicitados especificamente polo consumidor ou subministra bens distintos das pezas de recambio utilizadas necesariamente para efectuar as operacións de mantemento ou reparación, o dereito de desistencia debe aplicarse aos devanditos servizos ou bens adicionais.

    • A subministración de gravacións sonoras ou de vídeos precintados ou de programas informáticos precintados que foran desprecintados polo consumidor e usuario despois da entrega.

    • A subministración de contido dixital que non se preste nun soporte material cando a execución comece co previo consentimento expreso do consumidor e usuario co coñecemento, pola súa banda, de que en consecuencia perde o seu dereito de desistencia.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que prazos de entrega hai?

    O prazo de entrega é entre 4 e 10 días laborables para todos os produtos agás en colchóns, bases e canapés: máximo 15 días laborables.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que produtos podo enviar con Tarifa Plana?

    Podes enviar calquera produto das categorías de Moda, Perfumaría, Fogar, Electrónica, Informática, Electrodomésticos, Deportes, Bebés, Libros, Música, Cine, Xoguetes, Videoxogos, Papelaría e Club do Gourmet.

    Non están incluídas as seguintes categorías: Cadros personalizados, vinilos decorativos, tarxeta regalo, flores e regalos, Primeriti, Supermercado e Club de viños, nin produtos Market Place (aqueles nos que se indica "Vendido por... "). Se o pedido inclúe produtos destas categorías, aplicaranse gastos de envío xerais.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
Contacte connosco
Á súa disposición os 365 días do ano.
(Os días 24 e 31 de decembro só ata as 2:00 p.m.)