7 tema nesta sección
  • Cando se produce o cargo das compras que realicei?
    O cargo das compras prodúcese o último día do mes seguinte ás compras. O cargo sempre se realiza o mesmo día para todos os nosos clientes, polo que non se pode cambiar o día de cargo.
    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que é un recibo?

    Un recibo é o documento que informa do importe que deberemos na túa conta bancaria por cada un dos produtos contratados con vencemento no mes.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Pódese aprazar un recibo?

    Só se poden aprazar recibos de Tarxeta se se solicita antes do día 20 do mes seguinte, e leva asociados gastos de xestión.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Se se me pasou a data para poder aprazar o recibo, que podo facer?

    Se se che pasou a data para aprazar un recibo, acude ao Servizo de Atención ao Cliente nos nosos centros comerciais ou solicítao a través do teléfono gratuíto 91 377 97 79.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Como se pode cancelar a débeda da miña Tarxeta?

    Podes cancelar a débeda da túa tarxeta de tres formas:

    • No Servizo de Atención ao Cliente dos nosos centros comerciais.
    • Enviando unha transferencia ao número de conta IBAN ES24 0049 5199 1527 1601 0958 (tras coñecer o saldo de ingreso, consultable a través do teléfono 91 800 25 14).
    • Chamando o teléfono 91 800 25 14 (pagamento con tarxeta).
    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Como se pode pagar un recibo se mo devolveron?

    Para pagar un recibo se cho devolveron, podes optar por estas opcións:

    • No Servizo de Atención ao Cliente dos nosos centros comerciais.
    • Enviando unha transferencia ao número de conta IBAN ES24 0049 5199 1527 1601 0958 (tras coñecer o saldo de ingreso, consultable a través do teléfono 91 800 25 14).
    • Chamando o teléfono 91 800 25 14 (pagamento con tarxeta).
    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Implica gastos a devolución dun recibo?
    Hai gastos de devolución e xuros de mora en función do atraso no pagamento.
    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!

Temas de axuda: Pagamentos e Recibos