A més del nostre Dept. d’Atenció al Client i el formulari de suggeriments/reclamacions, hi ha fulls de reclamació a disposició del client als nostres centres comercials.
Les parts se sotmeten, a la seva elecció, per a la resolució dels conflictes i amb renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili de l’usuari. Així mateix, com a entitat adherida a Confianza Online i en els termes del seu codi ètic, en cas de controvèrsies relatives a la contractació i la publicitat en línia, la protecció de dades i la protecció de menors, l’usuari podrà recórrer al sistema de resolució extrajudicial de controvèrsies de Confianza Online (www.confianzaonline.es).
D’acord amb el Reglament (UE) núm. 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 21 de maig de 2013, posem a disposició del client l’enllaç següent, que permet l’accés a la plataforma de resolució de litigis en línia de la Unió Europea.
Per contactar amb nosaltres t’oferim diferents telèfons i adreces de correu.
Si desitges informació sobre el servei de compra, o si vols conèixer la situació de la comanda, truca al telèfon 900 373 050 (si truques des d’un fix) - 901 464 050 (si truques des d’un mòbil) o clientes@hipercor.es