Per exercir el dret de garantia, és imprescindible presentar el document de venda.
Si ens vas proporcionar una adreça electrònica en fer la compra, aquest document serà qualsevol dels correus que t’informaven que la comanda estava en procés de tramesa o que havia estat lliurada o recollida. Els identificaràs perquè inclouen a l’assumpte “Document de venda”. Si has esborrat o no localitzes aquests correus, posa’t en contacte amb nosaltres per mitjà del telèfon 900 373 050 (si truques des d’un fix) - 901 464 050 (si truques des d’un mòbil) o envia’ns un correu a clientes@hipercor.es
En el cas que no ens proporcionessis cap adreça electrònica en fer la compra, el document de venda et deu haver arribat juntament amb la comanda. En qualsevol cas, si no els trobes o els has perdut, podràs trucar als telèfons esmentats al paràgraf anterior perquè te’ls facilitem.
En relació amb la garantia dels productes, el Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, atorga als béns de naturalesa duradora una garantia legal de dos anys a partir de la data de lliurament. El consumidor i usuari hauria d’informar el venedor de la falta de conformitat en el termini de dos mesos des que en va tenir coneixement.
No s’inclouen les deficiències ocasionades per negligències, cops, ús o manipulacions indegudes, tensió no idònia, instal·lació incorrecta no efectuada pel Servei Tècnic autoritzat quan escaigui, ni materials sotmesos a desgast pel seu ús normal.
En el cas d’articles informàtics, la garantia no cobrirà l’eliminació de virus, la restauració de programes per aquesta raó o la reinstal·lació del disc provocada per l’esborrament d’aquest.
En les incidències que justifiquin l’ús de la garantia, s’optarà per la reparació, la substitució de l’article, la rebaixa o la devolució, en els termes legalment establerts.
Per a qualsevol canvi o devolució de la comanda en els nostres centres, és imprescindible presentar el document de venda. Aquest document són els correus electrònics que t’informen que la comanda està en procés d’enviament o que s'ha lliurat o recollit. A l’assumpte, hi figura "Document de venda". Si has esborrat o no trobes aquests correus, posa’t en contacte amb nosaltres al telèfon 900 373 050 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 050 si truques des d'un telèfon mòbil o envia’ns un correu electrònic a clientes@hipercor.es.
Si tens qualsevol problema amb el SAT de la marca a l’hora d’exercir la garantia, posa’t en contacte amb nosaltres per resoldre el problema al telèfon 900 373 050 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 050 si truques des d'un telèfon mòbil, o envia’ns un correu electrònic a l’adreça clientes@hipercor.es.