Per veure l’estat de les comandes, identifica’t i, en l’apartat de COMPRES, prem l’enllaç Comandes; podràs revisar en quin estat es troba la teva comanda: rebuda, en repartiment, lliurada, en preparació...
Si hi accedeixes just després de fer una comanda i no s'hi mostra res d'informació, no et preocupis. De vegades triga uns quants minuts a aparèixer.
Si no t’ha arribat la comanda i la data de lliurament aproximada ja ha passat, revisa abans el correu electrònic per si tens algun correu que t’informa d’alguna incidència respecte a la comanda i revisa també la safata de correu brossa per si hi ha algun correu nostre, de vegades passa.
Si no has rebut cap tipus de notificació, truca al telèfon 900 373 050 o escriu un correu a clientes@hipercor.es i solucionarem el problema.
És probable que la causa sigui que tenien un termini de lliurament diferent cadascuna. També, en ocasions, com que es tracta de productes de diferents tipologies (per exemple, un producte de llar i un altre de moda en la mateixa comanda), potser no arribin alhora.
Si en el moment del lliurament no hi ets, el transportista et deixarà una nota amb la informació perquè puguis comunicar-te amb la delegació responsable del lliurament i acordar una segona data.
Per saber quan t’arribarà una comanda que hagis fet, entra a “El meu compte” i, a la secció “Consulta totes les meves comandes”, podràs veure’n detalladament l’estat actual i la data aproximada de lliurament.
Per anul·lar la comanda, pots entrar a “Les meves comandes” i iniciar sessió al teu compte. Aquí hauràs de seleccionar la comanda que vols anul·lar dins de la llista. Una vegada dins de la comanda, només si és possible anul·lar-la, trobaràs el botó “Opcions”. Prem-lo per desplegar el menú i tot seguit prem la icona “Anul·la”.
De vegades, les comandes no es poden anul·lar a través d’aquesta opció (quan ja s’han lliurat a l’agència de transports o si has efectuat la compra sense registre, per exemple). En aquest cas, posa’t en contacte amb nosaltres per mitjà del telèfon 900 373 050 o envia’ns un correu a clientes@hipercor.es