8 temas en aquesta secció
  • Què és el servei de Recollida a la botiga?

    El servei de Recollida a la botiga et permet recollir una comanda en línia a la botiga que més et convingui. Si el producte que vols comprar té l’opció Recollida a la botiga, ho veuràs indicat com a servei destacat en el mateix producte i també en el primer pas de compra.

    Tens a la teva disposició 2 opcions de Recollida a la botiga perquè triïs la que millor s’adapti a tu:

    - Recollida a la botiga: Recull la comanda de manera completament GRATUÏTA al centre que prefereixis.

    - Recollida a Supercor i altres punts: Per només 1 € pots recollir la comanda a qualsevol botiga Supercor.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • On recullo la meva comanda amb Recollida a la botiga?

    Pots triar entre recollir la comanda al departament/planta corresponent o als punts de Recollida a la botiga que hi ha a cada botiga.

    Si la comanda està composta per productes de diferents famílies (una camisa i un DVD, per exemple), els ajuntarem al punt de recollida perquè no hagis de passar per cada departament i així evitar-te possibles molèsties.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins passos he de seguir per recollir la comanda amb Recollida a la botiga / Click&Car?

    Si el producte que vols comprar té l’opció Recollida a la botiga / Click&Car, ho veuràs indicat com a servei destacat en el mateix producte i també en el primer pas de compra.

    Pas 1

    Tens a la teva disposició 2 opcions de Recollida a la botiga / Click&Car perquè triïs la que millor s’adapti a tu:

    - Recollida a la botiga / Click&Car: Recull la comanda de manera completament GRATUÏTA al centre que prefereixis.

    - Recollida a Supercor i altres punts: Per només 1 euro pots recollir la comanda a qualsevol botiga Supercor.

    Pas 2

    Una vegada seleccionada l’opció que prefereixis, tramita la comanda i selecciona un centre de recollida dels disponibles.

    Pas 3

    T’informarem detalladament per correu electrònic i SMS (si així ho prefereixes) de l’estat de la comanda i de quan pots anar a recollir-la al punt seleccionat.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • A quina hora puc recollir una comanda de Recollida a la botiga?

    Pots recollir la comanda de Recollida a la botiga al seu Departament corresponent o al punt que hagis triat dins de la mateixa franja horària de la botiga. L’horari de cada botiga pot variar, però el més comú és que obri de dilluns a dissabte de 10.00 a 22.00, i d’11.00 a 21.00 els diumenges. Tingues en compte que hi ha departaments o plantes dins d’una mateixa botiga que els diumenges no obren i que el lliurament en 48 hores no s’aplica en aquest cas, només en trameses a domicili. En qualsevol cas, et recomanem que consultis els horaris de cada centre aquí.

    A Correos, l’horari pot variar. En fer la comanda i seleccionar el punt de recollida, apareix l’horari i els dies d’obertura.

    Per a qualsevol dubte respecte a la recollida de comandes amb el servei de Recollida a la botiga, truca al telèfon d’atenció al client de botigues: 901 122 122.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quina documentació he de presentar per poder recollir la comanda amb Recollida a la botiga?

    Per recollir la comanda amb Recollida a la botiga, només necessites presentar el DNI i el correu electrònic de recollida de comanda, que enviem al compte de correu que hagis seleccionat, per poder recollir la compra.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • De quant de temps disposo per recollir la comanda de Recollida a la botiga?

    Per a comandes de Recollida a la botiga disposes de 7 dies naturals des de la notificació per correu electrònic que t’informa que ja està disponible.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Què passa si no recullo una comanda amb Recollida a la botiga en el termini indicat?

    Si no reculls la comanda en el termini indicat, que és de 7 dies des de la recepció del correu electrònic, es tornarà als nostres magatzems, i haureu de fer el reemborsament conforme a la forma de pagament escollida un cop rebuda.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Per què en la compra no puc seleccionar Recollida a la botiga?

    És possible que en el procés de compra només puguis escollir l’opció de tramesa a domicili. Aquesta situació ocorre quan no hi ha estoc a les botigues i per això la tramesa es realitzarà des dels nostres magatzems.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: Recollida a la botiga