El servei de Recollida a la botiga et permet recollir una comanda en línia a la botiga que més et convingui. Si el producte que vols comprar té l’opció Recollida a la botiga, ho veuràs indicat com a servei destacat en el mateix producte i també en el primer pas de compra.
Tens a la teva disposició 2 opcions de Recollida a la botiga perquè triïs la que millor s’adapti a tu:
- Recollida a la botiga: Recull la comanda de manera completament GRATUÏTA al centre que prefereixis.
- Recollida a Supercor i altres punts: Per només 1 € pots recollir la comanda a qualsevol botiga Supercor.
Pots triar entre recollir la comanda al departament/planta corresponent o als punts de Recollida a la botiga que hi ha a cada botiga.
Si la comanda està composta per productes de diferents famílies (una camisa i un DVD, per exemple), els ajuntarem al punt de recollida perquè no hagis de passar per cada departament i així evitar-te possibles molèsties.
Si el producte que vols comprar té l’opció Recollida a la botiga / Click&Car, ho veuràs indicat com a servei destacat en el mateix producte i també en el primer pas de compra.
Pas 1
Tens a la teva disposició 2 opcions de Recollida a la botiga / Click&Car perquè triïs la que millor s’adapti a tu:
- Recollida a la botiga / Click&Car: Recull la comanda de manera completament GRATUÏTA al centre que prefereixis.
- Recollida a Supercor i altres punts: Per només 1 euro pots recollir la comanda a qualsevol botiga Supercor.
Pas 2
Una vegada seleccionada l’opció que prefereixis, tramita la comanda i selecciona un centre de recollida dels disponibles.
Pas 3
T’informarem detalladament per correu electrònic i SMS (si així ho prefereixes) de l’estat de la comanda i de quan pots anar a recollir-la al punt seleccionat.
Pots recollir la comanda de Recollida a la botiga al seu Departament corresponent o al punt que hagis triat dins de la mateixa franja horària de la botiga. L’horari de cada botiga pot variar, però el més comú és que obri de dilluns a dissabte de 10.00 a 22.00, i d’11.00 a 21.00 els diumenges. Tingues en compte que hi ha departaments o plantes dins d’una mateixa botiga que els diumenges no obren i que el lliurament en 48 hores no s’aplica en aquest cas, només en trameses a domicili. En qualsevol cas, et recomanem que consultis els horaris de cada centre aquí.
A Correos, l’horari pot variar. En fer la comanda i seleccionar el punt de recollida, apareix l’horari i els dies d’obertura.
Per a qualsevol dubte respecte a la recollida de comandes amb el servei de Recollida a la botiga, truca al telèfon d’atenció al client de botigues: 900 363 900.
Per recollir la comanda amb Recollida a la botiga, només necessites presentar el DNI i el correu electrònic de recollida de comanda, que enviem al compte de correu que hagis seleccionat, per poder recollir la compra.
Per a comandes de Recollida a la botiga disposes de 7 dies naturals des de la notificació per correu electrònic que t’informa que ja està disponible.
Si no reculls la comanda en el termini indicat, que és de 7 dies des de la recepció del correu electrònic, es tornarà als nostres magatzems, i haureu de fer el reemborsament conforme a la forma de pagament escollida un cop rebuda.
És possible que en el procés de compra només puguis escollir l’opció de tramesa a domicili. Aquesta situació ocorre quan no hi ha estoc a les botigues i per això la tramesa es realitzarà des dels nostres magatzems.