Per a exercir el dret de garantia, és imprescindible presentar el document de venda.
Si ens vas proporcionar una adreça electrònica en fer la compra, eixe document serà qualsevol dels correus que t’informaven que la comanda estava en procés d’enviament o que havia sigut entregada o arreplegada. Els identificaràs perquè inclouen a l’assumpte “Document de venda”. Si has esborrat o no localitzes eixos correus, posa’t en contacte amb nosaltres per mitjà del telèfon 900 373 050 (si telefones des d’un fix) - 901 464 050 (si telefones des d’un mòbil) o envia’ns un correu a clientes@hipercor.es
En el cas que no ens proporcionares cap adreça electrònica en fer la compra, el document de venda et deu haver arribat juntament amb la comanda. En qualsevol cas, si no els trobes o els has perdut, podràs telefonar als números esmentats al paràgraf anterior perquè te’ls facilitem.
En relació amb la garantia dels productes, el Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, atorga als béns de naturalesa duradora una garantia legal de dos anys a partir de la data d’entrega. El consumidor i usuari hauria d’informar el venedor de la falta de conformitat en el termini de dos mesos des que en va tindre coneixement.
No s’inclouen les deficiències ocasionades per negligències, colps, ús o manipulacions indegudes, tensió no idònia, instal·lació incorrecta no efectuada pel Servici Tècnic autoritzat quan escaiga, ni materials sotmesos a desgast pel seu ús normal.
En el cas d’articles informàtics, la garantia no cobrirà l’eliminació de virus, la restauració de programes per esta raó o la reinstal·lació del disc provocada per l’esborrament d’este.
En les incidències que justifiquen l’ús de la garantia, s’optarà per la reparació, la substitució de l’article, la rebaixa o la devolució, en els termes legalment establits.
Per a qualsevol canvi o devolució de la comanda en els nostres centres, cal presentar el document de venda. Este document són els correus electrònics que t’informen que la comanda està en procés d’enviament o que s'ha lliurat o recollit. A l’assumpte, hi apareix "Document de venda". Si has esborrat o no trobes estos correus, posa’t en contacte amb nosaltres al telèfon 900 373 050 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 050 si truques des d'un telèfon mòbil o envia’ns un correu electrònic a clientes@hipercor.es
Si tens qualsevol problema amb el SAT de la marca a l’hora d’exercir la garantia, posa’t en contacte amb nosaltres per a resoldre el problema al telèfon 900 373 050 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 050 si truques des d'un telèfon mòbil, o envia’ns un correu electrònic a l’adreça clientes@hipercor.es