5 temes en esta secció
  • Què és el servici de Recollida en tenda/Click & Car?

    El servici de Recollida en tenda / Click & Car et permet recollir una comanda en línia en la tenda que més et convinga. Tens a la teua disposició 2 opcions de Recollida en tenda / Click&Car perquè tries la que millor s’adapte a tu:

     

    - Recollida en tenda / Click&Car: Arreplega la teua comanda de manera totalment GRATUÏTA al centre que preferisques.

     

    - Recollida a Supercor i altres punts: Per només 1 euro pots arreplegar la teua comanda a qualsevol tenda Supercor.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins passos he de seguir per a arreplegar la comanda amb Recollida en tenda/Click&Car?

    Si el producte que vols comprar té l’opció Recollida en tenda/Clic&Car, ho veuràs indicat com a servici destacat en el mateix producte i també en el primer pas de compra.

    Pas 1

    Tens a la teua disposició 2 opcions de Recollida en tenda/Click&Car perquè tries la que millor s’adapte a tu:

    - Recollida en tenda/Click&Car: Arreplega la teua comanda de manera totalment GRATUÏTA al centre que preferisques.

    - Recollida a Supercor i altres punts: Per només 1 euro pots arreplegar la teua comanda a qualsevol tenda Supercor.

    Pas 2

    Una vegada seleccionada l'opció que preferisques, tramita la teua comanda i selecciona un centre de recollida dels disponibles.

    Pas 3

    T’informarem detalladament per correu electrònic i SMS (si així ho preferixes) de l’estat de la comanda i quan pots anar a arreplegar-la al punt seleccionat.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • On arreplegue la meua comanda amb Recollida en tenda/Click&Car en les tendes?

    Pots escollir arreplegar la comanda al departament/planta corresponent o als punts de Recollida en tenda o Click&Car (carta de compra) que hi ha a cada tenda.

    Si la comanda està composta per productes de diferents famílies (una camisa i un DVD, per exemple), els ajuntarem al punt de recollida perquè no hages de passar per cada departament i així evitar-te possibles molèsties.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc reservar un tram horari per a arreplegar la comanda Recollida en tenda/Click&Car?

    Pots arreplegar la comanda de Click&Collect al departament corresponent o al punt C&C (carta de compra) que hages elegit dins de la mateixa franja horària del centre comercial. L’horari de cada centre pot variar, però el més comú és que òbriga de dilluns a dissabte de 10.00 a 22.00, i d’11.00 a 21.00 els diumenges. A Correus, l’horari pot variar. En fer la comanda i seleccionar el punt de recollida, apareix l’horari i els dies d’obertura. Tingues en compte que hi ha departaments o plantes dins d’un mateix centre que els diumenges no obrin i que l’Entrega en 48 hores no s’aplica en este cas, només en enviaments a domicili. En qualsevol cas, et recomanem que consultes els horaris de cada centre aquí.

    En altres punts d’arreplega (Correos i Celeritas) l’horari pot variar bastant. En fer la comanda i seleccionar el punt d’arreplega apareix l’horari i els dies d’obertura d’eixe punt.

    Per a qualsevol dubte respecte a l’arreplega de comandes amb Click&Collect, telefona al número d’atenció al client de centres comercials: 900 373 050.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quan arreplegue la meua comanda Recollida en tenda/Click&Car?

    T’informarem detalladament per correu electrònic i SMS (si així ho preferixes) de l’estat de la comanda i quan pots anar a arreplegar-la al punt seleccionat.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: Recollida en tenda/Click&Car