6 temes en esta secció
  • Què és el servici de Recollida en tenda?

    El servici de Recollida en tenda et permet arreplegar una comanda en línia a la botiga que més et convinga. Si el producte que vols comprar té l’opció Recollida en tenda, ho veuràs indicat com a servici destacat en el mateix producte i també en el primer pas de compra.

    Tens a la teua disposició 2 opcions de Recollida en tenda perquè tries la que millor s’adapte a tu:

    - Recollida en tenda: Arreplega la teua comanda de manera totalment GRATUÏTA al centre que preferisques.

    - Recollida a Supercor i altres punts: Per només 1 € pots arreplegar la teua comanda a qualsevol tenda Supercor.

    - Recollida a Supercor i altres punts: Per només 1 euro pots arreplegar la teua comanda a qualsevol tenda Supercor.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • On arreplegue la comanda amb Recollida en tenda?

    Pots elegir arreplegar la comanda al departament/planta corresponent o als punts de Recollida en tenda que hi ha a cada botiga.

    Si la comanda està composta per productes de diferents famílies (una camisa i un DVD, per exemple), els ajuntarem al punt de recollida perquè no hages de passar per cada departament i així evitar-te possibles molèsties.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • A quina hora puc arreplegar una comanda de Recollida en tenda?

    Pots arreplegar la comanda de Recollida en tenda al seu departament corresponent o al punt que hages elegit dins de la mateixa franja horària de la botiga. L’horari de cada botiga pot variar, però el més comú és que òbriga de dilluns a dissabte de 10.00 a 22.00, i d’11.00 a 21.00 els diumenges. Tingues en compte que hi ha departaments o plantes dins d’una mateixa tenda que els diumenges no obrin i que l’Entrega en 48 hores no s’aplica en este cas, només en enviaments a domicili. En qualsevol cas, et recomanem que consultes els horaris de cada centre ací.

    A Correos, l’horari pot variar. En fer la comanda i seleccionar el punt de recollida, apareix l’horari i els dies d’obertura.

    Per a qualsevol dubte respecte a l’arreplega de comandes amb el servici de Recollida en tenda, telefona al número d’atenció al client de botigues: 901 122 122.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • De quant de temps dispose per a arreplegar la comanda de Recollida en tenda?

    Per a comandes de Recollida en tenda disposes de 7 dies naturals des de la notificació per correu que t’informa que ja està disponible.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Què passa si no arreplegue una comanda amb Recollida en tenda en el termini indicat?

    Si no arreplegues la comanda en el termini indicat, que és de 7 dies des de la recepció del correu electrònic, es tornarà als nostres magatzems, i hauràs de fer el reembossament conforme a la forma de pagament elegida una vegada rebuda.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Per què en la compra no puc seleccionar Recollida en tenda?

    És possible que en el procés de compra només pugues escollir l’opció d’enviament a domicili. Esta situació ocorre quan no hi ha estoc en les tendes i per això l’enviament es realitzarà des dels nostres magatzems.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: Recollida en tenda