Pots escollir els tipus de finançament següents. Tingues en compte que l’import mínim del rebut mensual per a qualsevol ajornament és de 30 €.
Pagar en 3 mesos sense interessos
Els gastos de gestió d’este tipus de finançament varien en funció de l’import de la venda:
Interessos subvencionats per El Corte Inglés, SA. Finançament subjecte a l’aprovació de Financiera El Corte Inglés EFC, SA.
Exemple representatiu de finançament de compres:
Pagar fins en 36 mesos.
Elegint el nombre de mesos. En este tipus d’operacions el tipus d’interés nominal anual és del 16% (17,23% TAE). Finançament oferit per Financiera El Corte Inglés, EFC, SA. Operació subjecta a l’autorització del seu Comité de Crèdit.
La Targeta de Compra d’El Corte Inglés és més que una targeta. Amb esta targeta podràs obtindre productes financers personalitzats i grans avantatges. A més, tindràs la seguretat que accedixes directament, sense intermediaris, al pagament.
A Financiera El Corte Inglés EFC, SA existixen els controls convenients per a garantir la seguretat de la transacció i detectar possibles fraus.
Pots sol·licitar la Targeta El Corte Inglés al Departament d’Atenció al Client dels centres El Corte Inglés telefonant al número gratuït 91 377 97 79 o a través de la pàgina web de la Targeta El Corte Inglés.
No hi ha cap tipus de permanència amb la Targeta El Corte Inglés. Tu decidixes quan et vols donar de baixa.
Per a cancel·lar la Targeta El Corte Inglés pots fer-ho al Departament d’Atenció al Client de qualsevol centre, a través del telèfon gratuït 91 377 97 79 o accedint directament al compte de client de Financiera El Corte Inglés (polsa a “Les meues dades” - “Robatori o pèrdua” i des d’ací podràs bloquejar la targeta).
La Targeta El Corte Inglés és totalment gratuïta, sense gastos d’obertura ni quota anual.
La Targeta El Corte Inglés és personal, intransferible i completament segura. A més, pots revisar les compres realitzades en el teu compte de client.
La Targeta El Corte Inglés t’oferix molts avantatges, sobretot financers:
Pots bescanviar el descompte de la bonificació del 4% tant en centres El Corte Inglés, Hipercor, Supercor i Opencor, com a la tenda en línia, introduint el codi que apareix al val dins del camp “CODIS PROMOCIONALS” en el primer pas de compra.
Ací tens totes les condicions i la informació que necessites saber sobre el val de descompte.
Si perds o et roben la Targeta El Corte Inglés pots comunicar-ho al Servici d’Atenció al Client dels nostres centres comercials, a través del telèfon gratuït 91 377 97 79 o a través del teu compte de client de la Targeta El Corte Inglés (“Les meues dades”).
Pots pagar qualsevol compra que faces a les estacions de servici Repsol, Campsa i Petronor. El 4% de l’import s’acumularà i cada trimestre s’enviarà al teu domicili un val amb la quantitat acumulada (sempre que siga igual o superior a 1 €).
Pots sol·licitar targetes addicionals en donar-te d’alta o posteriorment en el Servici d’Atenció al Client dels nostres centres comercials. Les compres realitzades amb les targetes addicionals s’afegiran a les teues compres mensuals.
Pots pagar amb la Targeta El Corte Inglés en tots els restaurants de Gourmet Experience (StreetXo, Rocambolesc, Salón Cascabel, Puertalsol...).
Pots vore totes les dades i moviments relacionats amb la targeta a la web de la Targeta El Corte Inglés. Introduïx el núm. de targeta i el PIN i iniciaràs la sessió.
La Targeta El Corte Inglés t’oferix diferents modalitats de pagament mensual: pagament total a final de mes, el percentatge del que vullgues del saldo disposat o la quantitat fixa que tu decidisques.
També et pots acostar a qualsevol Departament d’Atenció al Client i liquidar la quantitat que vullgues en efectiu o targeta.
Per a recuperar la clau PIN accedix a Financiera El Corte Inglés. Polsa el botó superior “Accés clients”, introduïx el número de la targeta i, en fer-ho, et donarà l’opció d’introduir el PIN. Polsa l’enllaç inferior “He oblidat el PIN” i seguix els passos que t’indique el sistema.
No cal renovar la Targeta El Corte Inglés, no té data de caducitat.
T’entregarem la targeta així que siga aprovada. Nosaltres t’avisem perquè passes a arreplegar-la al Servici d’Atenció al Client dels nostres centres comercials.