7 tema nesta sección
  • Que é o servizo de Recollida en tenda?

    O servizo Recollida en tenda permíteche recoller un pedido online na tenda que máis che conveña. Se o produto que queres comprar ten a opción Recollida en tenda, veralo indicado como servizo destacado no propio produto e tamén no primeiro paso de compra.

    Tes á túa disposición 2 opcións de Recollida en tenda, para que elixas a que mellor se adapte a ti:

    - Recollida en tenda: Recolle o teu pedido completamente GRATIS no centro que prefiras.

    - Recollida en Supercor e outros puntos: Por só 1 €, podes recoller o teu pedido en calquera tenda Supercor.

    - Recollida en SuperCor e outros puntos: Por só 1 euro, podes recoller o teu pedido en calquera tenda Supercor.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Onde recollo o meu pedido con Recollida en tenda?

    Podes elixir recoller o teu pedido no seu correspondente departamento/planta ou nos puntos de Recollida en tenda que hai en cada tenda.

    Se o pedido está composto de produtos de diferentes familias (unha camisa e un DVD, por exemplo) xuntarémolos no punto de recollida para que non teñas que pasar por cada departamento e así evitarche posibles molestias.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • A que hora podo recoller un pedido de Recollida en tenda?

    Podes recoller o teu pedido de Recollida en tenda no seu correspondente Departamento ou no punto que elixises dentro da mesma franxa horaria da tenda. O horario de cada tenda pode variar, pero o máis común é que abra de luns sábado de 10:00 a 22:00, e de 11:00 a 21:00 os domingos. Ten en conta que hai departamentos ou plantas dentro dunha mesma tenda que os domingos non abre e que a Entrega en 48 horas non se aplica neste caso, só en envío a domicilio. De calquera xeito, recomendámosche consultar os horarios de cada centro aquí.

    En Correos, o horario pode variar. Ao facer o pedido e seleccionar o punto de recollida, aparece o horario e días de apertura.

    Para calquera dúbida con respecto á recollida de pedidos co servizo de Recollida en tenda, chama o teléfono de atención ao cliente de tendas: 901 122 122.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • De canto tempo dispoño para recoller o meu pedido de Recollida en tenda?

    Para pedidos de Recollida en tenda, dispós de 7 días naturais dende a notificación por correo electrónico que te informa de que xa está dispoñible.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que documentación debo presentar para poder recoller o meu pedido con Recollida en tenda?

    Para recoller o teu pedido con Recollida en tenda, só necesitas presentar o teu DNI e o correo electrónico de recollida de pedido, que enviamos á conta de correo que seleccionaras, para poder recoller a túa compra.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que acontece se non recollo un pedido con Recollida en tenda no prazo indicado?

    Se non recolles o pedido no prazo indicado, que é de 7 días dende a recepción do correo electrónico, devolverase aos nosos almacéns e realizarase o reembolso, conforme a forma de pagamento elixida, unha vez recibido.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Por que na compra non podo seleccionar Recollida en tenda?

    É posible que no proceso de compra só poidas escoller a opción de envío a domicilio. Esta situación sucede cando non hai stock nas tendas e, por iso, o envío realizarase dende os nosos almacéns.

    Foi útil?SiNon
    Sentimos que non foi útil. Como podemos axudalo?Non, grazasEnviar
    Grazas!

Temas de axuda: Recollida en tenda