Podes escoller os seguintes tipos de financiamento. Ten en conta que o importe mínimo do recibo mensual para calquera aprazamento é de 30 €.
Pagar en 3 meses sen xuros
Os gastos de xestión deste tipo de financiamento varían en función do importe da venda:
Xuros subvencionados por El Corte Inglés, S.A. Financiamento suxeito á aprobación de Financiera El Corte Inglés E.F.C., S.A.
Exemplo representativo de financiamento de compras:
Pagar ata en 36 meses
Elixindo o número de meses. Neste tipo de operacións, o tipo de xuro nominal anual é do 16% (17,23% T.A.E.). Financiamento ofrecido por Financeira El Corte Inglés, E.F.C., S.A. Operación suxeita á autorización do seu Comité de Crédito.
A Tarxeta de Compra de El Corte Inglés é máis que unha tarxeta. Con ela poderás obter produtos financeiros personalizados e grandes vantaxes. Ademais, conta coa seguridade de que accedes directamente, sen intermediarios, ao pagamento.
En Financiera El Corte Inglés E.F.C., S.A. existen os controis axeitados para garantir a seguridade da transacción e detectar posibles fraudes.
Podes solicitar a Tarxeta El Corte Inglés no Departamento de atención ao cliente dos Centros El Corte Inglés, chamando o teléfono gratuíto 91 377 97 79 ou a través da páxina web da Tarxeta de El Corte Inglés.
Non existe ningún tipo de permanencia coa Tarxeta El Corte Inglés. Ti decides cando queres darte de baixa.
Para cancelar a Tarxeta El Corte Inglés, podes facelo no Departamento de Atención ao Cliente de calquera Centro, a través do teléfono gratuíto 91 377 97 79 ou accedendo directamente á túa conta de cliente da Financeira El Corte Inglés (Preme en "Os meus datos" - "Roubo ou extravío" e dende aí poderás bloquear a tarxeta).
A Tarxeta El Corte Inglés é totalmente gratuíta, sen gastos de apertura nin cota anual.
A Tarxeta El Corte Inglés é persoal, intransferible e completamente segura. Ademais, podes revisar as compras realizadas na túa conta de cliente.
A Tarxeta El Corte Inglés ofréceche moitas vantaxes, sobre todo financeiras:
Podes utilizar o desconto da bonificación do 4% tanto en Centros El Corte Inglés, Hipercor, Supercor e Opencor, coma en tenda online, introducindo o código que aparece no vale dentro do campo “CÓDIGOS PROMOCIONAIS” no primeiro paso de compra.
Aquí tes todas as condicións e información que necesitas saber sobre o vale de desconto.
Se perdes ou che rouban a Tarxeta El Corte Inglés, podes comunicalo no Servizo de Atención ao Cliente dos nosos centros comerciais, a través do teléfono gratuíto 91 377 97 79 ou a través da túa conta de cliente da Tarxeta El Corte Inglés ("Os meus datos").
Podes pagar calquera compra que fagas nas estacións de servizo Repsol, Campsa e Petronor. O 4% do importe acumularase e cada trimestre enviarase ao teu domicilio un vale coa cantidade acumulada (sempre e cando sexa igual ou superior a 1 €).
Podes solicitar tarxetas adicionais ao darte de alta ou posteriormente no Servizo de Atención ao Cliente dos nosos centros comerciais. As compras realizadas coas tarxetas adicionais engadiranse ás túas compras mensuais.
Podes pagar coa Tarxeta El Corte Inglés en todos os restaurantes de Gourmet Experience (StreetXo, Rocambolesc, Salón Cascabel, Puertalsol...).
Podes ver todos os datos e movementos relacionados coa túa tarxeta no web da Tarxeta El Corte Inglés. Introduce o teu n.º de tarxeta e o teu PIN e iniciarás a túa sesión.
A Tarxeta El Corte Inglés ofréceche diferentes modalidades de pagamento mensual: pagamento total a final de mes, o % do que queiras do saldo disposto ou a cantidade fixa que ti decidas.
Tamén podes achegarte a calquera Departamento de atención ao cliente e liquidar a cantidade que queiras en efectivo ou tarxeta.
Para recuperar a túa clave PIN, accede a Financeira El Corte Inglés. Preme o botón superior "Acceso clientes", introduce o número da túa tarxeta e, ao facelo, darache a opción de introducir o PIN. Preme o enlace inferior "Esquecín o meu PIN" e sigue os pasos que che indique o sistema.
Non é necesario renovar a Tarxeta El Corte Inglés, non ten data de caducidade.
Entregarémosche a tarxeta tan pronto como sexa aprobada. Nós avisámoste para que pases a recollela no Servizo de Atención ao Cliente dos nosos centros comerciais.