Gure Bezeroentzako Arreta Sailaren bidez erreklamatu dezakezu, clientes@elcorteingles.es helbide elektronikora idatzita edo inprimaki hau beteta. Horrez gain, jakinarazten dizugu erreklamazio-orriak dituzula gure Merkataritza Guneetan.
Gatazkak konpontzeko eta beste edozein foruri uko eginez, aldeak erabiltzailearen helbidearen epaitegi eta auzitegien eraginpean jartzen dira.
Bestalde, eta aurreko bidea agortu ondoren, jakinarazten dizugu gure erakundea Confianza Online elkarteari atxikita dagoela; irabazi-asmorik gabeko elkartea da, eta Elkarteen Erregistro Nazionalean erregistratuta dago (1. Taldea, 1. Atala, 594400 zenbaki nazionala, G85804011 IFK, Calle Castelló 24, Esc 1 2° izq., 28001 Madril, Espainia). Gogoan izan, Confianza Online elkartean erreklamatu ahal izateko, El Corte Inglés bidez aurkeztu behar duzula lehendabizi erreklamazioa. Ezinbestekoa izango da harrera egiteko.
Baldintza Oroko hauek Espainiako legearen arabera arautzen dira. Era berean, Auzien Ordezko Xedapenaren Legean ezarritakoarekin bat, kontsumitzaileei jakinarazten diegu, atxikitako erakunde gisa eta Kode Etikoaren baldintzen barruan, erabiltzaileek Confianza Online erakundera jo dezaketela gerta daitezkeen eztabaidetarako ordezko xedapenerako (https://www.confianzaonline.es/consumidores/como-reclamar/formulario-reclamaciones/). Eztabaida horiek kontsumitzaileekin egindako transakzio elektronikoekin zerikusia badute, edo eremu horrekin lotutako datuen babesarekin zerikusia badute, erreklamazioak Confianza Online erakundeko Bitartekaritza Batzordeak ebatziko ditu, kontsumoari lotutako auzietarako ordezko xedapenetarako bermatuta dagoena. Erreklamazioak publizitate digitalarekin edo eremu horrekin lotutako datuen babesarekin lotuta baldin badaude, AUTOCONTROL Publizitate Epaimahairen menpe egongo dira.
Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 524/2013 (EB) Araudiaren arabera, 2013ko maiatzaren 21ekoa, bezeroak sarbidea du auziak linean ebazteko Europar Batasunaren plataformara.