13 temas en aquesta secció
  • Com em registro?

    Per registrar-te, prem aquí. A continuació, et demanarem emplenar un seguit de dades personals i triar una contrasenya que et servirà per a successives compres que facis al nostre web.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins avantatges obtinc en registrar-m’hi?

    En registrar-te al web d’El Corte Inglés obtens un compte personal que et permet adquirir productes, rebre informació sobre ofertes i promocions, conèixer la situació de les teves comandes, accedir al teu historial de compres ja realitzades... A més, a la fitxa de client queden registrades les teves dades personals i les adreces usuals, per la qual cosa no les hauràs de tornar a emplenar en compres posteriors.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • M’hi he de registrar per comprar?

    Sí que és necessari estar registrat i iniciar sessió per poder iniciar la compra.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com actualitzo les meves dades?

    Si necessites canviar alguna de les teves dades, només has d’accedir al teu compte. Dins del compte pots accedir a les diferents seccions d’informació personal (Les meves dades d’accés i contrasenya, La meva informació personal, La meva llibreta d’adreces) i editar els camps que vulguis.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quin ús fa El Corte Inglés de les meves dades?

    En el moment en què et registres al nostre servidor segur o fas una comanda, incorporem les teves dades personals, domiciliàries i de la teva forma de pagament a la nostra base de dades. Les utilitzem únicament per tramitar la comanda, així com per enviar informació sobre ofertes i serveis que puguin resultar del teu interès sempre que ho sol·licitis.

    D’acord amb la nostra Política de seguretat i confidencialitat, a El Corte Inglés estem especialment interessats a oferir als nostres clients el nivell de seguretat més alt i protegir la confidencialitat de les dades que ens aporten. Per això, les transaccions comercials es realitzen en un entorn de servidor segur sota protocol SSL (Secure Socket Layer) i totes les comunicacions es transmeten encriptades sota un xifratge de 128 bits, que assegura el nivell de protecció més alt a les comunicacions.

    A més a més, disposem d’un sistema d’avisos en pantalla que identifiquen els errors comesos en la introducció de dades i permeten que el client els corregeixi en tot moment. Les dades corresponents al producte o servei contractat s’arxiven electrònicament i els clients hi poden accedir en qualsevol moment.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Què faig si no recordo la contrasenya?

    Si no recordes la contrasenya, prem l’enllaç He oblidat la contrasenya quan t’hagis d’identificar i iniciar sessió. Només ens has de facilitar l’adreça electrònica d’usuari perquè et tornem a enviar una nova contrasenya.

    Si no recordes l’adreça electrònica d’usuari, pots trucar al telèfon 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil o escriure’ns a clientes@elcorteingles.es

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com puc conèixer l’estat de la comanda?

    Per veure l’estat de les comandes, prem l’enllaç Consulta de totes les meves comandes, que trobaràs al menú esquerre del teu compte d’usuari. Des d’aquí podràs revisar en quin estat es troba la comanda: rebuda, en repartiment, lliurada, en preparació...

    Si hi accedeixes just després de fer una comanda i no s'hi mostra res d'informació, no et preocupis. De vegades triga uns quants minuts a aparèixer.

     

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc registrar-me com a empresa o autònom?
    Sí que et pots registrar com a empresa o autònom. Per fer-ho, prem sobre l’enllaç Registra-t’hi, situat a la zona superior de la pàgina, i prem a la pàgina següent l’enllaç: Ets una empresa o un autònom? A continuació, et demanarem que emplenis un seguit de dades que et serviran per a successives compres que facis al nostre web.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Per què no he rebut el correu de confirmació de registre?

    Si no has rebut el correu de confirmació de registre, prova de revisar la carpeta de correu brossa o correu electrònic no desitjat del teu compte de correu. Potser sigui allà.

    També pot ser que no l’hagis rebut a causa d’un problema tècnic temporal; és possible que aparegui a la safata d’entrada passats uns minuts.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc afegir diverses adreces de lliurament?

    Per afegir més adreces al teu compte, prem l’enllaç La meva llibreta d’adreces que trobaràs al menú esquerre de compte d’usuari. Des d’aquí podràs afegir i editar totes les adreces que vulguis.

    També podràs afegir una nova adreça de lliurament en el Checkout o quan seleccionis si vols rebre la comanda a casa o anar a recollir-la.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com accedeixo a “Els meus favorits”?
    El botó d’accés a “Els meus favorits” està situat a la zona superior dreta de la pantalla, just al costat d’“Ajuda”.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com buido la llista de productes favorits?

    Per esborrar els teus favorits, ho pots fer prement la icona del cor que veuràs a la dreta del nom del producte. Encara que de moment no és possible esborrar productes en bloc, sí que pots esborrar llistes que hagis creat.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Què és "Els meus mitjans de pagament" i com funciona?

    Amb la funcionalitat "Els meus mitjans de pagament", que trobaràs a "El meu compte", pots guardar els teus mitjans de pagament habituals perquè les pròximes compres siguin més ràpides, fàcils i segures. Pots guardar tant targetes bancàries com la teva targeta de compra d'El Corte Inglés. I només que ho facis una vegada, les tindràs guardades per sempre.

    També pots afegir-hi diversos mitjans de pagament i seleccionar quin d’ells prefereixes com a mitjà de pagament principal. Per descomptat, quan vulguis eliminar un mitjà de pagament, pots fer-ho sense problema en el mateix apartat.

    Et recordem que també pots guardar els teus mitjans de pagament habituals mentre tramitis una comanda; en concret, en el pas de compra en el qual selecciones el mitjà de pagament (4t pas).

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: El meu compte