El portal de treball d'El Corte Inglés és el nou lloc per poder accedir a totes les oportunitats laborals de les nostres empreses i treure el millor de tu. Ara segmentem les ofertes de treball del Grup El Corte Inglés perquè trobes d’una manera àgil i còmoda un treball adequat a la teua formació, experiència i aptituds.
T’oferim tota mena d’opcions de personalització: carregar el currículum, afegir-hi una foto i una carta de presentació, desar les recerques d’ofertes, revisar l’historial de feines sol·licitades, afegir-hi la formació, etc.
A més, ara pots trobar ofertes de treball, tant per sector com per ubicació, d’una manera molt intuïtiva.
Hem modificat el procés de recerca de treball a El Corte Inglés. Ara no has d’enviar el currículum a una adreça electrònica, sinó que des del nou portal de treball del Grup El Corte Inglés podràs donar-te d’alta, carregar el currículum, afegir-hi formació, experiència, etc. D’esta manera sabràs de primera mà quines ofertes de treball hi ha actives en estos moments i presentar-te a aquelles que estiguen relacionades amb la teua formació, interessos i experiència.
Podràs reclamar al nostre Departament d’Atenció al Client a través de l’adreça electrònica següent: clientes@elcorteingles.es o omplint este formulari. A més, t’informem que disposes de fulls de reclamacions en els nostres Centres Comercials.
Les parts se sotmeten, a la seua elecció, per a la resolució dels conflictes i amb renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili de l’usuari.
D’altra banda, i després d’haver exhaurit la via anterior, t’informem que la nostra entitat està adherida a Confianza Online, associació sense ànim de lucre inscrita en el Registre Nacional d’Associacions, grup 1, secció 1, número nacional 594400, CIF G85804011, c/ Castelló 24, Esc. 1 2n esq., 28001 Madrid (Espanya). Tingues en compte que, per a reclamar a Confianza Online, abans has d’haver presentat la reclamació a El Corte Inglés, requisit essencial perquè et puguen atendre.
Estes Condicions generals es regixen per la llei espanyola. Així mateix, en compliment del que disposa la Llei de Resolució Alternativa de Litigis, informem els consumidors que, com a entitat adherida i en els termes del Codi Ètic, els usuaris podran acudir a Confianza Online per a la resolució alternativa de possibles controvèrsies (https://www.confianzaonline.es/consumidores/como-reclamar/formulario-reclamaciones/). Si estes es referixen a transaccions electròniques amb consumidors, o a la protecció de dades quan estiguen relacionades amb este àmbit, les reclamacions seran resoltes pel Comitè de Mediació de Confianza Online, acreditat per a la resolució alternativa de litigis en matèria de consum. Si les reclamacions tracten sobre publicitat digital o sobre protecció de dades relacionada amb este àmbit, seran sotmeses al Jurat de la Publicitat d’AUTOCONTROL.
D’acord amb el Reglament (UE) núm. 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 21 de maig de 2013, posem a disposició del client l’enllaç següent, que permet accedir a la plataforma de resolució de litigis en línia de la Unió Europea.
T’entregarem una Targeta Abonament en retornar un article a un centre comercial. El PIN està indicat a la targeta i el saldo te’l facilitaran quan te l’entreguen.
Pots pagar amb una o algunes (fins a 10) targetes abonament qualsevol compra realitzada a les nostres pàgines web, exceptuant les categories següents: matalafs, mobles (a mida o personalitzats), aire condicionat, flors i regals i supermercat. La Targeta Abonament no es pot utilitzar per a compres de productes digitals.
Pots elegir diferents servicis d’arreplega que s’adapten a les teues necessitats:
Contacta amb nosaltres | |||||||||||||||||
|
|
| |||||||||||||||